Grįžti atgal

Renginio informacija

Data
2024-03-27 13:00 - 2024-03-27 16:00
Vieta
Utenos „Spiečius“, Aušros g. 47

Norint sukurti įtaigų tekstą ir vizualą dirbtinio intelekto įrankių pagalba reikalinga teisingai formuoti užduotis (angl. promts) bei išmanyti fundamentalius reklamos kūrimo žingsnius.

Šiuose mokymuose dalyviai išmoks kurti veikiančias reklamas su dirbtinio intelekto įrankiais Facebook, Instagram, Youtube bei kitose platformose, naujienlaiškiuose arba savo svetainėse.

Mokymuose:

• sužinosime kaip teisingai formuoti užduotis, naudojant dirbtinio intelekto įrankius.
• analizuosime dirbtinio intelekto sukurtų reklamų pavyzdžius.
• atliksime praktinę vaizdinės medžiagos (logotipo, reklaminių vizualų) kūrimo užduotį, pasitelkiant dirbtinio intelekto įrankius (Dall-e, Midjourney ir kt.).

👉 Lektorė Aurelija Šilinskaitė yra Startupbrand DNR marketingo mokymų agentūros įkūrėja, Startuolių pre-akceleratoriaus Tech Hub lektorė ir mentorė, Vilniaus universitete dėsto reklamą ir paslaugų rinkodarą, studijuoja doktorantūrą. Aurelija konsultuoja veikiančias įmones ir startuolius apie tai, kaip kurti veikiančias reklamas ir parinkti efektyviausius marketingo bei komunikacijos kanalus. Lektorė turi daugiau nei 18 metų įvairios rinkodaros ir komunikacijos patirties: padėjo sukurti daugiau nei 50 prekės ženklų savo savo identitetą, konsultavo daugiau nei 250 startuolių ir įmonių įvairiais marketingo ir komunikacijos klausimais, organizavo įvairaus pobūdžio integruotos komunikacijos kampanijas, yra dirbusi SEB banke bei Europos Parlamente.