Kaip kuriamos istorijos, kurios įsimena? Kodėl iškalbos menas vystant verslą yra būtinas?
Renginio informacija
Dalis bet kokio prekės ženklo yra istorijos.
Mes žinome, kad istorijos yra galinga priemonė, galinti padėti įkvėpti kitus mūsų idėjomis. Tik, tiesa, kelionė iki tokių istorijų yra tikras iššūkis. Viešojo kalbėjimo labirintai gali atrodyti klaidinantys ir sunkiai įveikiami. Tačiau per tuos labirintus gali palydėti šie mokymai. Gerai papasakota istorija – svarbi bet kurio prekės ženklo dalis, padedanti užtikrintai perduoti norimas idėjas. Kviečiame į mokymus, kur patyręs lektorius padės lengviau įveikti viešojo kalbėjimo labirintus ir pasakoti savo istorijas efektyviau.
Mokymuose turėsime patyrusį vedlį. Andrius Ivanovas, milzinukalba.lt lektorius, daugiau kaip 15 metų dirbantis viešojo kalbėjimo srityje, leis mums susipažinti su istorijų naratyvais ir jų poveikiu. Pradėsime nuo paprastų klausimų – kas yra istorija ir kodėl ji veikia. Mokysimės bazinio naratyvo kūrimo ir sužinosime, kaip iš bet kokio įvykio sukurti paveikią istoriją. Taip pat lavinsime visus komunikacijos raumenis, kad jūsų istorija giliai įsirašytų klausytojų atmintyje.
Šie mokymai bus naudingi tiek pradedantiems, tiek pažengusiems kalbėtojams. Žinoma, kad praktika yra labai svarbi, todėl 80 proc. laiko skirsime užduotims porose ir grupėse. Taip kiekvienas gaus galimybę atrasti ir patirti, kokias galimybes atveria istorijų galia. Po mokymų, jūs iš karto galėsite žinias taikyti praktiškai. Kokius verslo tikslus bekeltumėte, istorijos bus naudingas pagalbininkas jų siekiant.
|