Grįžti atgal

Renginio informacija

Data
2023-12-11 13:00 - 2023-12-11 17:00
Vieta
Ukmergės „Spiečius“

Kasdien kuriamas turinys – socialiniams tinklams, mokamai reklamai, naujienlaiškiams ar svetainei –  kainuoja nemažai resursų ir didžiausią grąžą atneša tuomet, kai nuosekliai pasakoja apie prekės ženklo esmę. Kaip to pasiekti – sužinosi šiame seminare.

 

Programoje:

-Tavo prekės ženklas: pagrindinė kuriama vertė, išskirtinumas, auditorijos poreikiai, konkurencinė aplinka. Teorinė įžanga ir laikas praktikai.

-Šiuolaikinio turinio tendencijos: iliustracijos, video, tekstas.

-Kaip planuoti turinį, kuris vartotoją „už rankos nuveda“ nuo pirmo susipažinimo iki lojalaus pirkėjo statuso.

 

Diskusija: kaip tavo kuriamą turinį pritaikyti prie prekės ženklo esmės ir vartotojų poreikių.

Patogių turinio kūrimo įrankių apžvalga.

Klausimų – atsakymų sesija

 

Lektorius

Domantas Širvinskas – skaitmeninio marketingo mokyklos „EduMint“ bendraįkūrėjas, su rinkodara internete dirbantis 15 metų, šios temos seminaruose ir konferencijose mokydamas praleidęs virš 2000 valandų. Domantas yra vienas pirmųjų pradėjęs teikti socialinių tinklų komunikacijos paslaugas Lietuvos verslams ir valstybinėms institucijoms, klientų labui efektyviai išleidęs šimtus tūkstančių eurų Facebook reklamos. Lektorius taip pat yra Lietuvos marketingo asociacijos Vilniaus tarybos narys, LiMA vykdomos skaitmeninio marketingo sertifikavimo programos sudarytojas ir ISM universiteto dėstytojas.