Renginio detalės
Perka per mažai arba neperka? O gal galvojate, kad nesate pardavėjai? Jei jūsų nedžiugina pardavimų rodikliai, kviečiame į praktines poreikių dirbtuves!
Poreikiai – tai, dėl ko mes keliamės, einamę į darbą, kuriame verslą, auginame vaikus… Poreikiai mus verčia paspausti mygtuką „pirkti“ ir peržiūrėti reklamą iki pabaigos. Jei išmokstame tiksliai identifikuoti giluminius potencialaus kliento poreikius:
– vis rečiau girdime „ne” pardavimų procese;
– mūsų pardavimų sandorio laikas sutrumpėja;
– mes arba mūsų pardavėjų komanda patiriame mažiau nusivylimų ir demotyvacijos;
– ir, žinoma, uždirbame daugiau!
Dažniausiai poreikius mes indentifikuojame paviršutiniškai: tiek socialinių tinklų komunikacijoje, tiek kurdami prekių/paslaugų aprašymus, tiek tiesiogiai kalbėdami su potencialiu klientu. Bet jie – ta vinis, kuri padeda priimti sprendimą „pirkti arba ne”.
O kas būtų, jei mes pataikytumėme tiesiai „į širdį”? Jei „ne” sumažėtų du – tris kartus?
Mokymų lektorė Vaida Saldė – pardavimų, mokymų ir tinklinės rinkodaros mentorė. V. Saldė turi 18 metų patirties pardavimų srityje, 13 metų veda mokymus, 10 metų konsultuoja ir mentoriauja, 8 metus dirba ties online projektais.