Grįžti atgal

Renginio informacija

Data
2024-02-28 13:00 - 2024-02-28 17:00
Vieta
Plungės „Spiečius“

Verslo / veiklos pradžia dažnai padiktuoja nemažą įvairių resursų poreikį, o vieni iš jų – išlaidos marketingui. Visgi, patirtys rinkodaros srityje rodo, kad efektyvus marketingas nebūtinai reikalauja didelių finansinių investicijų.

Kviečiame daugiau sužinoti dalyvaujant trijų seminarų cikle „Marketingas su mažu biudžetu“.

 

Pirmojo seminaro metu aptarsime, kaip svarbu protingai planuoti rinkodaros veiklas, kaip naudoti kūrybiškas idėjas ir išnaudoti jau turimus resursus. 

Kiekviena klaida marketinge gali būti mokymosi proceso dalis, tačiau vienas iš tikslų – stengtis jų išvengti, mažinti rizikas ir optimizuoti marketingo strategiją. 

Vasario 28 d. taip pat kalbėsime: 

  • Marketingo ir komunikacijos idėjos – ar visada reikia daug pinigų?
  • Kaip planuoti marketingo veiklas ir kokias strategijas taikyti, turint mažą biudžetą?
  • Dažniausiai pasitaikančios klaidos.
  • Marketingo tendencijos. Kam turime ruoštis ateityje?

Naujausiomis žiniomis, aktualiausiu turiniu marketingo horizontuose bei praktiniais patarimais, kaip pasiekti efektyvesnių rezultatų su ribotu marketingo biudžetu dalinsis ir diskutuos net dvi lektorės: 

 

Indrė Razbadauskaitė Venskė – „Lighthouse Neuromarketing Lab“ bendraįkurėja, LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) Klaipėdos skyriaus tarybos pirmininkė, LCC tarptautinio universiteto, ISM, KU ir VU VM dėstytoja, mentorė, rinkodaros konsultantė, prekės ženklo „Nepaleisk svajonės” įkūrėja.

 

Aušra Pacevičiūtė – Klaipėdos universiteto dėstytoja, prekės ženklų „10 Tiltų“ ir „10 Tiltų kiemas“ ir „Tiltų namai“ bendraįkūrėja, smulkių verslų mentorė, LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) Klaipėdos skyriaus tarybos narė, mentorė, visuomenininkė. 

 

Kviečiame dalyvauti!
Renginys nemokamas, būtina registracija!