Grįžti atgal

Renginio detalės

Data
2025-05-05 09:00 - 2025-05-05 15:30
Vieta
Ukmergės „Spiečius” Kęstučio a. 2-2

Sėkmingas verslas remiasi ne tik pardavimais, bet ir santykiais bei papildomos  vertės kūrimu. Kliento patirtis prasideda prieš jam susidomint paslaugomis ir nesibaigia vien pirkimu. Kaip užtikrinti, kad klientas taptų jūsų verslo ambasadoriumi?

  • Kaip kurti vertybėmis grįstą santykį?
  • Kokie efektyvaus pokalbių valdymo metodai?
  • Kaip kurti papildomą vertę klientams?

Dalyviai nagrinės žmogiškuosius poreikius, sąmoningai ir nesąmoningai kuriamą poveikį skirtingais kliento kelionės etapais, turės galimybę įvertinti, kur dažniausiai prarandamas kontaktas ir ieškos praktinių sprendimų. Mokymai padės suprasti, kaip vertybėmis grįstas bendravimas gali kurti norimą ilgalaikį poveikį. Šie praktiniai mokymai – tai galimybė pastebėti vertę, kurią be papildomų kaštų verslas gali kurti klientams ir numatyti veiksmus norimiems pokyčiams įgyvendinti.

Lektorė: Gerda Asipavičienė, PCC, EPC vadovų ir komandų konsultantė, sertifikuota individualaus ir komandų koučingo profesionalė, fasilitatorė, ICF valdybos narė, reShape Space, VšĮ Koučingo klubas bendrasteigėja. Vadovavimo patirtis virš 15 m. Mokymų, individualių, grupių ir komandų sesijų, susitikimų moderavimo, fasilitavimo patirtis – virš 10 m.