Renginio informacija
Norint sukurti įtaigų tekstą ir vizualą dirbtinio intelekto įrankių pagalba reikalinga teisingai formuoti užduotis (angl. promts) bei išmanyti fundamentalius reklamos kūrimo žingsnius.
Šiuose mokymuose dalyviai išmoks kurti veikiančias reklamas su dirbtinio intelekto įrankiais Facebook, Instagram, Youtube bei kitose platformose, naujienlaiškiuose arba savo svetainėse.
Mokymuose: · Sužinosime dirbtinio intelekto įrankius, kuriuos jau šiandien galime naudoti kuriant tekstus, vizualus, vaizdo turinį. · Suprasime reklamos pagrindus: kaip sukurti žinutę, kuri patrauktų kliento dėmesį? · Atliksime praktinę teksto kūrimo užduotį (brando vardo, reklaminių šūkių, reklaminių tekstų, blog’ų) naudojant dirbtinio intelekto įrankius (Chat GPT ir kt.).
👉 Lektorė Aurelija Šilinskaitė yra Startupbrand DNR marketingo mokymų agentūros įkūrėja, Startuolių pre-akceleratoriaus Tech Hub lektorė ir mentorė, Vilniaus universitete dėsto reklamą ir paslaugų rinkodarą, studijuoja doktorantūrą. Aurelija konsultuoja veikiančias įmones ir startuolius apie tai, kaip kurti veikiančias reklamas ir parinkti efektyviausius marketingo bei komunikacijos kanalus. Lektorė turi daugiau nei 18 metų įvairios rinkodaros ir komunikacijos patirties: padėjo sukurti daugiau nei 50 prekės ženklų savo savo identitetą, konsultavo daugiau nei 250 startuolių ir įmonių įvairiais marketingo ir komunikacijos klausimais, organizavo įvairaus pobūdžio integruotos komunikacijos kampanijas, yra dirbusi SEB banke bei Europos Parlamente.
|
Dėmesio! Visų dalyvavusių Aurelijos Šilinskaitės mokymuose lauksime kovo 27 d. kituose lektorės mokymuose „Dirbtinis intelektas reklamoje: kūrybinės vaizdo turinio dirbtuvės“, kuriuose atliksime praktinę vaizdinės medžiagos kūrimo užduotį.