Grįžti atgal

Renginio informacija

Data
2024-03-21 13:00 - 2024-03-21 17:00
Vieta
Plungės „Spiečius“

Kviečiame į antrąjį seminarų ciklo „Marketingas su mažu biudžetu“ renginį tema „Santykių svarba rinkodaroje: kaip užtikrinti ilgalaikį bendradarbiavimą?“

 

Lektorių patirtis rinkodaros srityje rodo, kad efektyvus marketingas nebūtinai reikalauja didelių finansinių investicijų. Šis klausimas išlieka ypač aktualiu daugeliui solo, mažųjų ir vidutinių verslo įmonių. Seminarų metu bus dalinamasi apie taip, jog svarbu protingai planuoti rinkodaros veiklas, naudoti kūrybiškas idėjas ir išnaudoti turimus resursus. Kiekviena klaida gali būti mokymosi proceso dalis, tačiau vienas iš tikslų – stengtis jų išvengti, mažinti rizikas ir optimizuoti marketingo veiksmus. Taip pat bus diskutuojama, kaip pasiekti efektyvesnių rezultatų su ribotu marketingo biudžetu per praktinius patarimus.

 

Antrojo seminaro  metu lektorė Aušra Pacevičiūtė dalinsis:

  • Santykių rinkodara – partnerysčių ir ilgalaikio bendradarbiavimo svarba.
  • Kaip pasirinkti tinkamą komunikacijos kanalą?
  • Komunikacijos planavimas – nagrinėsime efektyvias komunikacijos priemones, kūrybinius įrankius ir sprendimus su minimaliu marketingo biudžetu.

Aušra Pacevičiūtė – Klaipėdos universiteto dėstytoja, prekės ženklų „10 Tiltų“ ir „10 Tiltų kiemas“ ir „Tiltų namai“ bendraįkūrėja, smulkių verslų mentorė, LiMA (Lietuvos marketingo asociacijos) Klaipėdos skyriaus tarybos narė, mentorė, visuomenininkė.

 

Renginys nemokamas, būtina registracija!

 

Kovo 21 d. – atvirų durų diena Plungės „Spiečiuje“! Lauksime visų nuo 13 iki 17 val. Čia prie kavos puodelio sužinosite, kokiomis nemokamomis bendradarbystės centro paslaugomis galite pasinaudoti ir taip paspartinti savo verslo augimą bei sustiprinti verslumo kompetencijas!