„Spiečius“ Utenoje kviečia į praktinus mokymus, skirtus visiems, kurie nori išmokti strategiškai valdyti socialinius tinklus, kurti įsimintiną prekinį ženklą ir maksimaliai išnaudoti šiuolaikinės komunikacijos galimybes.
Ką sužinosite šiuose mokymuose? · Kaip sukurti aiškią ir veiksmingą prekinio ženklo strategiją socialiniuose tinkluose. · 3 S taisyklę, kuri padės atkreipti dėmesį, išlaikyti susidomėjimą ir skatinti veiksmą. · Kaip veikia algoritmai ir kodėl jie svarbūs jūsų verslo augimui. · Kaip pozicionuoti save ar savo verslą išskirtiniu kampu, kad kurtumėte tikrą prekinį ženklą, o ne tik gražų profilį. · Bendradarbiavimo su influenceriais (blogeriais) pagrindai: kaip pasirinkti tinkamus partnerius ir kurti abipusiai naudingus ryšius. · Duomenų analizė: kaip skaityti skaičius, įvertinti rezultatus ir adaptuoti turinį. · Turinys, kuris įtraukia: kaip įtraukti sekėjus į komunikaciją ir kurti emocinį ryšį. · Turininių strategijų kūrimas ir visumos valdymas: nuo idėjos iki scenarijaus ir planavimo.
Lektorė: Monika Ra – rinkodaros profesionalė, kurios vardas slypi už ne vieno Lietuvoje žinomo influencerių ir prekių ženklų sėkmės. Ar žinote, kodėl kolagenas vadinamas „jaunystės eliksyru“? Tai – jos komunikacijos strategijos darbas. Daugybę metų dirbusi marketingo srityje ir sėkmingai įgyvendinusi reklamos kampanijas, Monika atrado būdą, kaip šias žinias perkelti į socialinių tinklų erdvę – ir tai tapo proveržiu. Jos metodikos ne tik veikia – jos keičia žaidimo taisykles. Monikos sukurtos strategijos ir turinio formulės padėjo iškilti ne vienam žinomam influenceriui, o patys kūrėjai atvirai pripažįsta: jų populiarumo kelias prasidėjo su Monikos pagalba.
Renginys vyks Utenos „Spiečiuje“ (Aušros g. 47, Utena) |