2022.10.19
Lukas Pačėsas: laisvė dirbti sau nuo skaitmeninio amato atvedė prie verslo „Spiečiuje“
„Nudegimo metu patirti sužalojimai pakeitė profesinę kryptį, bet neatėmė gyvenimo džiaugsmo. Priešingai – tai tapo priežastimi žinoti, ko nori ir to siekti“, – sako verslininkas, ėmęsis ieškoti galimybių atskleisti save skaitmeninėje erdvėje. Tuo metu Vakarų šalyse kaip tik iškilo socialinių tinklų bumas, o Lietuvos verslai taip pat ėmė užimti savo pozicijas skaitmeniniame pasaulyje.
„2018-aisiais verslai jau puikiai suprato socialinių tinklų potencialą, o prieš pat karantiną išėjau iš samdomo darbo ir įsitvirtinau kaip laisvai samdomas specialistas. Kai Birštone atsivėrė bendradarbystės erdvė „Spiečius“, ėmiau augti kaip verslo kūrėjas dėl čia vykstančių intensyvių mokymų ir verslumo skatinimo iniciatyvų“, – prisimena L. Pačėsas.
Nors kurį laiką Lukas buvo išvykęs darbuotis į užsienį, šiuo metu verslininkas gyvenimą su šeima kuria grįžęs į Birštoną. Pernai mieste atidaryta bendradarbystės erdvė „Spiečius“ paskatino jį įsitraukti į spartesnį verslo auginimo etapą. „Šiandien, kai išaugau solo verslo kūrėjo marškinius, svarbu suprasti, kad ne viskas yra apie verslą – svarbu ugdyti, įgalinti komandą, rasti deramą darbo ir laisvalaikio, laiko šeimai balansą“, – pastebi Lukas.
Birštone vykstanti „Spiečiaus“ mentorystės programa padėjo Lukui transformuotis iš amatininko į verslininką. Būtent verslo mentorė buvo tas žmogus, pradedančiajam verslininkui uždavęs sunkų, bet labai reikalingą progresui klausimą – ar viską norisi daryti pačiam, ar optimizuoti procesus ir atrasti galią auginti komandą?
Lukas pasakoja, kad „Loop360“ agentūrą klientai vertina dėl kokybės ir gebėjimo į marketingo veiksmus skirtinguose komunikacijos kanaluose pažvelgti integraliai. „Nuo didžiųjų agentūrų skiriamės tuo, kad esame ne kalbėtojai, o darytojai, turime gerokai daugiau lankstumo. Mūsų klientai yra smulkaus ir vidutinio verslo kūrėjai, kurie jau yra pasirengę investuoti į skaitmeninį marketingą skaitmeninėje erdvėje ir nori auginti pardavimus, nes žino, kad ne tik pandemija, bet ir naujoji realybė yra stipriai veikiama to, kaip verslas geba komunikuoti internete“, – pastebi „Loop360“ agentūros įkūrėjas.
Aktyviai dalyvaudamas Birštono „Spiečiaus“ renginiuose, mokymuose, akceleravimo programoje ir konsultuodamasis su ekspertais, Lukas auga ne tik kaip skaitmeninio marketingo profesionalas, bet ir kaip verslininkas, kuris gerbia klientus, teikia kokybiškas paslaugas ir puoselėja savo komandą.