Kaip užaugti per metus: lietuvių startuolio „Hoperfy“ kelias nuo bendradarbystės erdvės Kaune iki Silicio slėnio
Kol didelių renginių ir konferencijų organizatoriai visame pasaulyje suka galvą, kaip parduoti bilietus, pasiūlyti...
2024.10.31
Marija pasakoja, kad 2023 m. prekės ženklo asortimentas išsiplėtė – jį papildė kosmetikos gaminiai: „Gamyboje dalyvauja visa mano šeima, net ir jauniausias narys, tad šis verslas – mūsų gyvenimo būdas.“
Šiuo metu verslininkė – Visagino „Spiečiaus“ narė, prie bendradarbytės centro prisijungusi po e. komercijos dirbtuvių „e.comGo“.
„Šie mokymai man padėjo giliau suprasti el. komercijos principus, rinkos tendencijas ir geriausias praktikas. Taip pat išmokau efektyviai naudotis skaitmeninės rinkodaros įrankiais, tokiais SEO, socialiniai tinklai ir el. pašto rinkodara, o tai padeda pritraukti ir išlaikyti klientus“, – pasaka M. Trofimova.
Marija nepraleido ir „Spiečiuje“ organizuotos verslo akceleravimo programos, kur sako įgijusi naudingų žinių, leidusių patobulinti verslo veiklą, didinti efektyvumą ir siekti augimo.
„Plėtodama šeimos verslą įgijau daug patirties – ne tik gamyboje, bet ir rinkos analizės, marketingo, pardavimų srityse. O įgyti įgūdžiai leidžia efektyviai spręsti įvairias užduotis ir siekti geriausių rezultatų. Šiais metais prisijungiau ir prie Inovacijų agentūros mentorystės programos, tapau mentore – tai suteikia man galimybę dalintis savo patirtimi, žiniomis su kitais programos dalyviais, padėti jiems siekti sėkmės savo veiklose“, – teigia Marija.
Spietiečiai – darbštūs kaip bitės, sumanūs kaip bitininkai.
Prisijunk prie „Spiečiaus“ ir augink savo verslą greičiau ir sumaniau!